יום חמישי, 19 באפריל 2012

מצלמות אבטחה במעגל סגור בבתי ספר


מקרי האלימות הקשים בבתי הספר הולכים וגוברים מדי שנה. לפיכך, יש צורך לנקוט באמצעי הגנה כדוגמת הצבת מצלמות אבטחה במעגל סגור בבית הספר. הצבת מצלמות אבטחה במעגל סגור בבתי ספר כוללת לא מעט יתרונות.
·         אמצעי פיקוח ובקרה - מצלמות אבטחה מהוות אמצעי פיקוח ובקרה. באמצעות הצבת מצלמות אבטחה במעגל סגור  צוות המורים יכול לפקח ולהשגיח על מה שמתרחש בכותלי בית הספר.
·         זיהוי מקרי אלימות - התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור בבתי הספר עשויה לזהות מקרי אלימות. המצלמה עשויה לזהות מקרי אלימות רבים, תוך צפייה בזמן אמת וכך ניתן למנוע מקרי אלימות. במידה והתרחשה תגרה בבית הספר, ניתן לצפות בה ולזהות את הגורמים האלימים.
מצלמות אבטחה נסתרות

מהן מצלמות אבטחה נסתרות
מצלמות אבטחה נסתרות נראות דומה לכל מצלמות אבטחה רגילה. מצלמות אבטחה נסתרות עשויות להיראות דומה למצלמות אבטחה רגילות, בהבדל אחד תהיה נורה אדומה ליצירת מראה של מצלמה אמיתית. כך אנשים שעומדים בפני מצלמות אבטחה נסתרות אינם יכולים לדעת כי מדובר במצלמות אבטחה נסתרות.
התקנת מצלמות אבטחה - האם מדובר בפגיעה בזכויות הפרט

התקנת מצלמות אבטחה - האם מדובר בפגיעה בזכויות הפרט
במסגרת כהונתו ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, הציב מצלמות אבטחה במטרה להילחם בפשע. בראיון שהעניק לטלוויזיה הצהיר בלומברג על ירידה חדה בפשע. התקנת מצלמות אבטחה במקומות ציבוריים העלתה את השאלה האם מדובר בפגיעה בזכויות הפרט. אדם הנמצא במקום ציבורי יודע שהוא נגיש לכל, לכן הוא עשוי לקחת בחשבון כי הוא יכול להיות מצולם על ידי מצלמות אבטחה. עם זאת, יש לדעת היכן עובר הגבול. כך לדוגמא האזנה לשיחות פרטיות במקומות ציבוריים אסורה בהחלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה